16 August 2013

As Beauty Lebih Memudahkan !

Sebelum saya guna As Beauty, saya pernah cuba macam - maca jenis produk luar di pasaran. Contohnya safi balqis , olay total white, garnier, ponds, fair and lovely, syurah. Tapi hasilnya ?? TIADA. Betul tak tipu. 

Bila saya guna produk - produk yg saya sebutkan tadi, seolah olah saya membazir duit je. Apa tak nya ? saya harapkan supaya kulit ni boleh jadi cerah dan makin cerah, tapi tidak. Hakikatnya kulit saya tetap sama tak sekata, malah kering pulak tu kusam.

Kalau dulu saya nak pergi mana-mana, saya akan basahkan span pixy, dan apply bedak pixy pada muka. Kadang-kadang setakat nak pegi pasar depan rumah pun saya tak yakin kalau tak pakai bedak. Sebelum keluar, biasanya saya ambil masa 1 jam nak siap. Memang meletihkan dan melecehkan. Bila dah siap, baru lah confident diri sebagai awek cun. HAHA perasan. 

Saya teruskan guna bedak pixy walaupun dah bertukar kepada As Beauty. Lepas 3 bulan saya gunakan As Beauty, saya dapati muka saya tumbuh jerawat. Ehhh kenapa ni ?? ingatkan dah tak sesuai, tapi bila refer pada kawan yang dah lama guna As Beauty ni, dia cakap tak semua bedak sesuai dengan As Beauty. 

Sebagai penyelesaian saya stop guna pixy. Saya gunakan 1 bedak yang memang mujarab, wangi, dan selesa sangat. Nak tahu bedak apa ? Hah ni bedak nya...




Ya Allah memang tak sangka lah selama ni pakai bedak mahal2 buat buruk kulit muka aje. Rupa-rupanya, lepas pakai krim As Beauty, sapu je bedak ni kat muka. Kulit rasa lembut, pastu dah lah wangi. Tengok, betul tak saya kata As Beauty ni lebih memudahkan ?

Yang penting, bila dah tukar bedak ni, eh makin lama makin cerah kulit ni. Kalau u ols tak percaya, kena try tau ! Sampailah at the end, u ols buang je bedak n foundation tu sume. Yg ada dlm beg cuma Bedak Baby Johnson dan produk AS Beauty. 

Simple dan mudah di bawa ke mana-mana tau. Cerah secara semula jadi, selamat dari bahan kimia. Kulit lebih anjal, dan berseri. Kalau digunakan berterusan, umur 40 pun orang ingatkan baru 30. Hehehe . Bagi yang berminat, boleh refer DI SINI intuk mendapatkan keterangan lanjut tentang As Beauty ni. Jangan fikir lama ! As beauty memang pilihan yg tepat ;)

P/S : Bole je kalau nak add kat fb and pm saya utk tanye apa2 huhu ;)

0 org mengomen: